نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جشن تولد بهشت زهرا (س) + تصویر

  • کد خبر: ۳۵۰۷۱
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
  • ۴
جشن تولد بهشت زهرا (س) + تصویر
جشن تولد ۵۰ سالگی بهشت زهرا (س) تهران روز جمعه ۲۷ تیرماه با حضور جمعی از چهره‌ها برگزار گردید، تصاویر منتشر شده از این مراسم با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبرو شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، جشن تولد ۵۰ سالگی بهشت زهرا (س) تهران روز جمعه ۲۷ تیرماه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، سید حسن خمینی تولیت حرم حضرت امام خمینی (ره)، سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا (س) و جمعی از شخصیت‌ها و مدیران شهری همچون علی اشراقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی و احمد مسجدجامعی حضور داشتند.

جشن تولد بهشت زهرا (س) + تصویر
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماهور
Canada
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
اینهم بدعتی تازه است؟ جشن تاسیس محل دفن!
ذره‌ای تفکر و تعقل برای همگان بسیار سودمند است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
تولد برای قبرستان؟؟؟
فرهاد صمدی نارمکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
0
رطب خورده ها منع رطب می کنند
ببین توروخدا کیا به ما حکومت می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
از این دست ولخرجی ها از جیب مردم کم نیست. به عنوان نمونه بانک ملت در حرکتی تحولی! و زیربنایی! اقدام به تغییر دکور تعدادی از شعب خود زده است که هزینه زیادی را به بیت المال تحمیل می کند.
نمونه این ولخرجی ها از جیب ملت شعب بلوار ابوذر و میدان بروجردی بانک ملت در تهران است.
طبق اطلاعاتی که دارم هزینه تغییر فضای داخلی بین 200 تا 300 میلیون آب می خورد که البته این به جز هزینه تغییر میز و صندلی هاست.
واقعا جای سوال است در این شرایط اقتصادی که بعضی مردم واقعا به نان شب محتاج هستند چرا برخی سازمانهای دولتی از بودجه بیت المال باید این گونه هزینه کنند؟
باید از آن مدیر دولتی که این طرح ها را مصوب می کند پرسید اگر شرکت خصوصی خودت هم بود اینگونه هزینه می کردی؟ شاید هم منفعتی از این طرح های آب دوغ خیاری نصیب این مدیران می شود.
سازمان بازرسی کجایی؟ دقیقا کجایی؟ قوه قضائیه کجایی؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->